15 Januari

Nu är jag hemma från stan, vi gick direkt och fikade på condeco och satt och snacka, och skratta ihjäl oss! Haha okeeeej? Aa iallafall, köpte ingenting förutom att vi drog till 4-gott efter och köpte var sin godispåse! Asgott och värt.. Sen tog vi spårvagen hem, sen för att komma hem måste vi ta en buss så att vi kommer hem.

Läskigt:
Så sätter vi oss, och efter en stund kommer en man fram och sätter sig framför oss, typ stönar.. Det var typ lite roligt, sen sitter jag och äter mitt godis och pratar med Ella så frågar han varför jag äter godis? Fattde inte först för han kunde inte svenska så bra.. Och typ sa massa konstiga saker, sen han ba vad heter ni? Ja ba, Sara! :) (de första namnet som kom upp) Han ba du?? Peka på Ella, hon ba Emelie! Åh herre.. sen fråga han vart vi bodde?
Vi ba eeeh.. Så ja ba, varför undrar du? Han ba, 'hoaihsohroe' (blev arg) vet inte va han sa, ja ba Partille! Själv? Han ba bergsjön, typ peka och var jättekonstig. Sen fråga han hur gamla vi var, ja ba nu räcker de! (var asrädd) Så sa ja ba, varför undrar du de? Han ba ''VARFÖR JA UNDRAR'' ? shalllabaschalla, asså han pratade inte svenskt, med jättemycket brytning, aa va asarg, Ella ba.. Gör han inte arg... Haha, ja ba aa jag är 15, han ba vilket år är du född? Ja ba 1997, eeh nej 1996! Han ba aa sncka om massa konstiga saker, så sa han att han skulle följa oss hem?! Då tappa ja typ andan så rädd ja va... haha ja ba ''Nej! :)'' De är lungt, Ella ba ''vi blir hämtade av våra föräldrar.'' Han ba, asså det går inte att förklara men han snacka jättekonstigt så fattade inte, men aaa sen gick jag av!
(De kändes som om 10 kilo lyftes från mina alxar..;)''  


Kommentarer
Postat av: Tindra

Var har du köpt din fina juicy plånbok? :)

2012-01-15 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0