CATS

Hej, kom nyss hem från träningen! Hann verkligen inte uppdatera imorse, försov mig och sprang ut och sålde GT, sen hoppa jag in i bilen så körde pappa mig! Så det var lugnt.. Har precis proppat i mig massa massa mat.. Bara jag som äter enorma mängder mat efter träningar?
Haha, men träningen!
Det var kul, skönt att röra på sig, har inte rört en fena under hela lovet. (Utan att överdriva nu) Så har jag ätit något sött vartenda dag under lovet! Så på träningen var det som vanligt, inte mjukstart direkt! Så aa, kunde inte andas! Men de gick.. Ikväll ska jag på bio med min pappa, och innan det till mormor och äta middag! Så aa, får se om jag kan uppdatera, ska försöka!
Tumblr_lx2nprr8yc1r9rf4mo1_500_large
Tumblr_lx2ssqp4ce1r9rf4mo1_500_large
Tumblr_lx2nqpopel1r9rf4mo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0