Cheerleading.

Kom hem från träningen för inte så länge sedan, en halvtimme sen ungefär. Det var en ganska jobbig träning, men ändå rolig faktiskt!

Ikväll, eller på hela dagen ska jag inte göra någonting annat än att plugga.. Uch va hemskt! Ser inte fram emot det alls.. Eller vem gör? Har SO-inlämming, spanska och engelska glosor o text, matteprov, svenskaprov och något i NOn också tror jag? Skulle inte förvåna mig. Det är helg, man ska inte sitta hemma och plugga! Livet är för kort för det, och så på sin fritid när man nyss kom hem efter en lång skoldag, ja då ska man hem och sätta sig med skoljobb igen? Förstår inte de.. CP, nu ska jag ta en dusch sen äta lite mer! Puss /Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0