DEGSÖNDAG

Vaknade alldelss nyss, låg i sängen med datorn och så ba somnade jag. Var jättejättetrött verkligen! Behövdes.. Sov i två timmar! :O Kommer typ inte kunna somna inatt känns det som. För nu är jag pigg som en lärka! (skoja..)

En annan sak som är ganska kul är att vi kanske ska flytta, till en villa då. Verkligen inget bestämt, men vi vill ju lixom. Har tänkt på det lite, så det är inget vi ska eller så. Asså det är typ.. 20% säkert? Om inte mindre.. Bara tankar alltså! Men det vill jag faktiskt. Bor ju i radhus nu, har gjort om vartenda lite detalj i vårat hus, haha men jag tycker ändå att det typ är för litet?? Aja, shiiiiiiiit nu måste jag gå upp och ta något att äta! Ha d! /Emilia

En sak jag älskar är hus? Kan man jobba med det när man blir stor? Älskar att typ måla hus/inreda.. Så det är alltså inredningsarkitekt eller bara arkitekt? ASKUL, om jag tjänar bra med pnegar när jag blir stor ska jag lätt ha en feeeet villa någonstans i USA! 
Chateau_large
Tumblr_lxjbe59o0u1qavye5o1_500_large
Index.htm_txt_classical%2520double%2520stair%2520foyer%2520beautiful%2520luxury%2520house%2520design_large
Tumblr_lr2i1go9ey1r143exo1_500_large
Tumblr_lxppljbkc51qj7wmwo1_500_large
Tumblr_lxi7o9n6ts1r3vgtso1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0