Fetto

Ligger fortfarande på samma plats i soffan med uppsvälld mage.. Haha! Det var asgod mat så åt skitmycket! Så ligger typ i matkoma, men de är lungt.. Annars sitter jag bara med musik i öronen as always.. Ikväll någongång tar nog jag och Matilda en promenad, inget högt tempo eftersom jag är så dålig. Men bara snacka typ. Nu har min pappa åkt till Stockholm för att jobba, har var borta hela förra veckan men kom hem på fredagen och åkte idag igen.. Ser honom aldrig typ:( Men nu ska han till Stockholm iallfall, bad honom köpa något på hollister men vi får se hur de blir med det! Han kommer säkert inte hitta det eller inte ens vilja köpa något.. Men nu ska jag fortsätta ligga här i soffan och göra igenting. Puss/Emilia

Pappa och syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0