G-NATT

Ska inte lägga mig ännu men om ungefär en timme. SÅ gör ett inlägg om det nu medans jag orkar. Duschade förrut och aa det gjorde jag. Har igentligen inget intressant att skriva just nu. Ska ju till stan imorgon och kanske eller ja ganska bestämt så ska jag köpa en tröja på Chelsea om den finns kvar och allt. Om den inte gör det blir jag väldigt arg eftersom jag kollat på den i en vecka nu och tänkt på den så mycket och sparat pengar och bla bla. Ni vet allt det där. men nu ska jag gå och kolla lite på teven om jag orkar och inte fastnar för mycket framför datorn men nu säger jag iallfal godnatt!
image descriptionimage description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0