Go kvälll

Åkte in till stan med Matilda tio i 9. Mötte upp Sana, Julia, Julia och Linnea. Så satt vi på donken i typ 5 min sen åkte vi hem till Henke och så var vi där någon timme eller två sen drog jag Matilda och Sana hem!

Missade våran buss med 1 minut! Så himla seegt. Så vi fick ta en buss som gick till en hållplats annan hållplats nära oss. Och jag var tvungen att gå ensam hem en hållplats, eller jag skulle det med Matilda och hennes mamma följde mig! Asså när vi gick där, det var sjukt kallt? Överdrivet verkligen, ja lovar att det är minst 10 minusgrader ute! Herregud jag frös till is!! Nu är jag i alla fall hemma, imorgon ska jag till stan med mamma! På kvällen vet jag inte. /Puss Emilia

Mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0