HOLLY'S WORLD

Haha i skolan var det lika kul som vanligt! Skrattar alltid ihjäl mig när jag är med min klass, fick ett riktigt träningspass också på rasten när jag, Linnea Nor och Ella gick runt och bärde upp alla och kastade upp dom, haha! 

Sitter annars i soffan och kollar på Hollys world, haha hon har varit en av dom där tre tjejrna i de där ''playboyhuset''. Men jaja, ska snart börja mig göra iårdning och sen ska jag åka till cheerleadingen. Hoppas jag hittar en mobil.. Annars kan jag typ inte åka;) Måste ha musik när jag åker buss och spårvagn. Så japp! Men i alla fall, kaaanske åker tidigare in till stan och tar något gott på starucks! Eller orkar jag.. 
Img1406874323_large
Tumblr_lx1c4hrn8q1r8cwjto1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0