hungrar på riktigt ihjäl

Godmorgon, vaknade halv 7 av någon konsig anledning, ja tror det var för att jag är så stört hungrig! Jag kommer ihåg att jag somnade jättehungrig men jag brydde mig inte, ååh asså nu är jag så hungrig så jag skulle kunna börja gråta. Ärligt! Har inte ätit sedan 8 igårkväll.. Och jag är för lat för att gå ner och äta, vill hellre slappa. Asså har verkligen spykänsla. Haha! Jag trottsar det bara och skiter i de. Får äta sen. Men nu sitter jag inne på nätet och kollar uggs. Kollar på alla möjliga sidor, ville först ha några från fris & company men jag ångrade mig när jag såg att det var en sådan sula jag inte vill ha. En sån typ papp? Hatar sånt, men jag och mamma ska till stan på lördag och så får vi hoppas att jag hittar något! Puss/Emilia
Tumblr_lybivlerei1r7a8rco1_500_large
French-breakfast_large
ursäkta för sjukt tråkiga bilder..


!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0