INGET INTERNET

Har inte haft något internet så det är därför jag inte har bloggat! Jag hade inget annat för mig så jag ringde Matilda och frågade ifall hon ville med ut på en promenad! Så mötte jag henne och så gick vi till ica, där var Daniella och Sandra! Vilket sammanträffande;) Så gick vi med dom hem, eller vi gick inte in med dom utan vi satte oss på pizzerian för att värma oss, och för att va snälla så köpte vi en dricka så att vi inte bara skulle ''sitta'' där. Iallfall så sncka vi om massa saker, bla skolan.. Betygen och allt! Sen gick jag hem och skulle egentligen varit med på ''spakvällen'' mina syskon och mamma har men det kan man ju självklart inte vara med på utan får gå direkt upp och sätta sig och plugga! Men sånt e livet. Puss/Emilia

okej.. min miin haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0