Natt typ?

425309_270374649696560_100001720814948_695699_166814415_n_large
Förlåt för mitt hårda språk men ibland önskar jag att Rebecca aldrig blev till typ!!! Mitt morgonhumör när jag blir väckt tidigt är inte rolig Jag somnade halv 2 någongång och klockan halv 8 på morgonen hör jag Rebecca prata på sin rum, ropa på pappa och mamma för hon inte vågar gå två trappor ner!? (okej hon är 6 år) Men snälla, när jag var så liten gick ja ner till dom kl 2 på natten? Åh jag hatar att bli väckt så här tidigt! Får panik att jag inte har sovit mer än 6 timmar.
Och det värsta är att jag inte kan somna om heller, utan nu får jag sitta här i källaren med datorn hela morgonen för att fördriva tid. Såklart menar jag inte att min syster ska dö (haha) Men på sånna här morgonar blir jag på sjkut dåligt humör och vill alla som förstörde den illa.. Så aa. /Fortsätt sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0