Natti

Ligger i mammas och pappas säng nu, orkar inte vara i mitt rum. För stökigt hehe.. Kom hem från lagkvällen, sen mötte jag och Ella Sanna så gick vi hem till Ella och kollade på Bring it on, sen när filmen var slut följde vi Sanna en bit, och på vägen hem skrattade jag och Ella ihjäl oss på allt roligt vi har gjort under vår barndom.. Haha (ja vi är frtfarande barn) Men aaa, vi var sjukt roliga, hahah! Och så gick vi och skrattade åt Råggywood ''snåla pappa'' Haha han är så snål..
Imorgon är det söndag.. o gud va tråkigt! Usch hatar söndagar. En dag kvar till skolan.. blä. Godnatt/ Emilia



Kommentarer
Postat av: Asta

Hahahahaha pappa min cola är slut...

-och? Vem har sagt åt dig att dricka så snabbt?

hAhahahahahaaa dööööör

2012-01-15 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0