NU SKA JAG BÖRJA MED DENNA

Dag 1. En ny bild på mig + 5 fakta

Dag 2. En resa jag minns

Dag 3. Något du vill lära dig

Dag 4. 3 saker jag gjort idag

Dag 5. Detta ångrar jag

Dag 6. En gammal bild på dig själv

Dag 7. Mina rädslor

Dag 8. En bild på dig och en vän

Dag 9. Något jag ska göra innan jag dör

Dag 10. Vad jag åt idag

Dag 11. Om jag hade en dag kvar att leva skulle jag göra detta

Dag 12. Det här hade jag på mig idag

Dag 13. Den här typen av kille faller jag för

Dag 14. Något som gör mig glad

Dag 15. Det här vill jag ha

Dag 16. Något jag ser fram emot

Dag 17. 5 sätt att vinna mitt hjärta

Dag 18. Det här får mig att skratta

Dag 19. Om jag vann en miljon

Dag 20. 1 bekännelse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0