SÖNDAG

Hej, hehe förlåt att vi inte updaterade igår. Men jag kände bara att jag ville ta en paus från bloggen lite. Har ingen mobil och ta bort med, inte heller en kamera. Det är jättetråkigt att läsa en blogg där det bara är bilder från typ weheartit/gamla bilder eller typ google. Och så fick jag lite panik att vi inte har uppdaterat så jag satte lösenord på bloggen haha! Lite dåligt humör.. Men jag kan inte blogga lika mycket som jag brukar, kommer blogga lite. Men eftersom jag inte har något att kort med så suger det verkligen. Skittråkigt. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, har inget speciellt planerat faktiskt. Men nu ska jag ta en dusch, var och tränade cheerleading nyss. /Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0