STAN

Kom nyss hem från stan. Eller för en trekvart sedan typ, hittade faktikt ingenting. Men det var mysigt ändå att gå med mamma, prata och så! Sånt kan jag bli förbannad på, när man går med sina kompisar och har 0 kr så ser man massa man vill ha! Och nu när man väl går med mamma så hittar man ingenting. Fick i och för sig med mig ett armband. Kan visa sedan! Inget speciellt men ändå.  Vi tog en fika på EH och jag mådde asilla efter, tog en frapino och en manhattan brownie, bara choklad. Så inte så konstigt att jag mådde illa!

Haha, ikväll ska jag med Julia, Linnea och några andra på en fest! Jättekul! Får se om det blir något bara. Annars vet jag inte hur kvällen blir. Ska fresten köpa ett par shepherd snart, gillar inte att gå i mina boots och jag behöver ett par nya uggs. Men vi hitta inga i stan typ? Vi leta jättelänge.. Men nu ska jag kolla om maten är klar för jag är sjukt hungrig, eller inte nu längre. Åt 6 stycken knäckebröd! HEHE


200:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0