SVAR

L I N A ([email protected]) om BEACHBODY 2012 here i come:
Vart gymmar du? Är det inte 15årsgräns på de flesta ställena? :)





Amanda om Solat, check:
Hur mycket kostar det på sportlife?
Är det bra där?


Kristin om SVAR:
Skulle verkligen bli jätte glad om ni svarade på denna frågan.
Vart har ni fått era raglady påsar från? Kan man köpa dem eller något? Vill verkligen ha en sådan. Så sjukt snygg ! Så snälla svara i ett inlägg?:)
Svar 1: Jag gymmar på sportlife och jo det är åldersgräns haha.. Men vi smet in! Hehe shhhh
(haha skoja) Men min mammas kompis jobbar där så vi snackade bara med henne!

Svar 2: Det är ganska dyrt att sola på sportlife, jag kommer inte ihåg hur de är i dom vanliga solariumen men jag brukar ha ett jättestort som pratar typ? Alltså ett speciellt som ger snabbare färg tror jag? Iallfall, det är grymt bra. Jag brukar sola 12 min för 50 kr! De låter ganska dyrt men man blir jättebrun och färgen försvinner aldrig känns de som.. Dom andra solariumen ligger väl också ungefär de priset lite billigare kanske.

Svar 3: Jag fick en först från en kompis, sen så fick jag en till för att jag köpte min mössa på raglady, jag tror du kan fråga om en? Ibland kostar det pengar så att man måste köpa den, men ibland får man den gratis så aa, gå in och köp något eller fråga bara om en! ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Skulle verkligen bli jätte glad om ni svarade på denna frågan.

Vart har ni fått era raglady påsar från? Kan man köpa dem eller något? Vill verkligen ha en sådan. Så sjukt snygg ! Så snälla svara i ett inlägg?:)

2012-01-21 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0