TRÄNING

Tränade ju cheerleading och innan det träffade jag Victoria i stan för att vi skulle fika på starbucks, men jag hitta inga penagr hehe, och Victoria hade inga heller så vi bara stack dit och kolla och fick gratis kaffe av espressohouse, (dom vill nog konkurera med starbucks haha) Men i alla fall, får la gå dit någon annan gång! Träningen var jobbig och programet sitter nu, 16 träningar kvar till DM! Weey, de kommer nog gå bra. Haha jag och Victoria lura vårat lag att vi skulle sluta i laget, dom trodde på oss och lilla Izabell börja gråta! AW, hah men aa sen så fick vi säga för alla trodde verkligen på oss, haha! Men nu ska jag ta en dusch, sen sova! Okej kommer typ somna kl halv 12 ändå för att jag råkat fasta vid datan. Godnatt! /Emilia


snodde bilderna från Victorias blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0