hade tråkigt

.

1. Hur gammal är du om fem år? 19, ska fylla 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alla i klassen,

3. Hur lång är du? 174-175

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg..

5. Vem ringde du senast? Min mamma tror jag!

6. Vem ringde dig senast? Ella kanske..

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ... :'(

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och.. kan inte välja, haha

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!

10. När såg du senast din mamma? Alldelss nyss

11. Vilken ögonfärg har du? bruna

12. När vaknade du i dag? 9 (försov mig) min buss gick 9 .. haha

13. Vilken är din favoritjulsång? Finns många, haah ne men bryr mig inte så mycket?

14. Vilken är din favoritplats? Vart ja än är, bara jag är med vänner!

15. Vilken plats föredrar du minst? Skola..  eller egentligen inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, har ingen aning verkligen.. Hoppas att min dröm går i uppfyllelse! ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Han killen i ''det brinner'' jag hade en garderob som man gick in i mitt rum, trodde alltid han skulle komma ut där!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En bild på danni! haha...

19. Hur stor är din säng? Inte jättestor.. vill ha en bredare!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar och stationär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder.. haha näää naken

22. Hur många kuddar har du i sängen? Många… Men dom är som ''prydnad' annars sover jag bara med en kudde! (förstår mig inte på sånna som måste sova med två? De går ju visst...

23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Vilka städer har du bott i? Uppsala, Göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor! hatar att gå barfota..

26. Är du social? Haha ja, de är ja la..

27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerry half baked, eller hallonsorbet!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Äter aldrig efterätt knappt.

29. Tycker du om kinamat? Har aldrig ätit det tror jag? :o

30. Tycker du om kaffe? Tycker det är jätteäckligt verkligen..

31. Vad dricker du till frukost? inget.. men om ja är sugen, vatten.

32. Sover du på någon särskild sida? In mot väggen.. vet dock inte vilken sida jag sover på under natten?

33. Kan du spela poker? Nej.. hur gör man det??

34. Tycker du om att mysa/kela? Jaklart

35. Är du en beroendemänniska? Vad är det??

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Chris Brown.. känner inte han men ändå:P

37. Vill du ha barn? Ja herregud! Men inte på länge..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska!

39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp, faktiskt inte

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! Eller det beror la på.. Älskar havet i kroatien, helt turkost! Föredrar verkligen pool om man är i sverige!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat! Helt klart! haha.. jättesynd

42. Äger du dyrbara smycken? nej inte så jättedyra, är inte så jättemycket för smycken faktiskt

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hollywoodfruar typ, Top model och Kim and Kourtney takes new york!

44. Kan du rulla med tungan? Nej, tror inte de

45. Vem är den roligaste människan du känner? finns massa!!

46. Sover du med gosedjur? Nej.. haha är inte 5

47. Vad har du för ringsignal? Vanlig Iphone ringsignal, (när jag hade min älskade iphone) :(

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det är klart! Mamma sparar det. Har slängt mycket men vi har jättemycket gamla kläder!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En stol som jag sitter på..

50. Flirtar du mycket? Flirtar och flirtar... hah

51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej!?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Kör inte bil

53. Vilken var den senaste boken du läste? Det var någon i skolan, vet inte vad den heter

54. Läser du någon dagstidning? Aa, läser GT ibland kanske.. när ja har jättejättetråkigt och jag sitter och äter frukost! (tro inte att jag läser den dagligen)

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. Sitter hellre på datan och läser;)

56. Dansar du i bilen? ja.. eller sjunger gör jag väl mest!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nrj tror jag, eller i linneas bil.. vet inte vilken kanal det var!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något i skolan!

59. När var du i kyrkan senast? Idag, konfan 

60. Är du lycklig? Ne, är inte på topphumör just nu faktiskt.. vet inte vem ja är typ, känner mig jätteförvirrad med allt som händer..

Ni får en bild på min syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0