WE'RE BACK

Hej, det har varit lite fram och tillbaka med bloggen som ni ser, haha! Men nu är vi tillbaka! Har ju inte bloggat på hela lovet, eller lite kanske i början? Aa iallfall så har jag haft ett jättebra lov! Kompisar, fester, fikat en del, shoppat osv! Nyår, lovets höjdpunkt! Det var heeelt sjukt roligt, var med mina vänner för det mesta, jag och ella åkte til mönlycke (?) hhaha.. träffade några nya kompisar, har dock inte deras nr eftersom dom var typ 17! Men dom var snälla ändå! Ska nog inte skriva mer nu om de, haha det var iallfall jättekul! Julafton, det var ju mysigt som vanligt! Fick massa fina presenter både på julafton och dagen efter! Är jättenöjd! 



En idiotisk sak jag gjorde var att jag blev av med iphonen... för andra gången! jättedum sak att gråta över när de finns så himla mycket hemskt i världen.. Men ja grät och hade ångest, asså panik! Uch de var de värsta ja någonsin varit med om typ! Det sänkte verkligen mitt lov.. det hade varit perfekt om inte mobilen kom och förstörde:( Mina bilder, videosar, asså jag tycker sånt är j ä t t e h e m s k t! Inte själva mobilen typ.. för de kan j
a få en ny, tänk alla minnen.. åh. Okej ja måste släppa det nu!

NU ska jag iallafall ut och träffa lite gott folk, hah ne men vara ute ifallfall.. har sjukt tråkigt här inne, får panik! Aaa annars har jag bara varit hemma idag? Forever alone, men alla är borta:/ Snart börjar skolan.. ångest! Men nu ska jag äta, puss! /emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0